tirsdag 19. februar 2013

Et sted jeg drar tilbake til: Corner Bistro, New York.

USA er et burgermekka, og folk på uttallige nettsteder hevder at de har smakt den beste. Jeg kan jo ikke være dårligere og må blogge om min favorittburger i statene.

 
Corner Bistro er en liten bistro som ligger i Greenwitch Village, New York. Jeg ble tipset om dette stedet på et nettsted og dro dit for første gang januar 2006. Det ble en så stor suksess at jeg vendte tilbake i juni samme året. Siden den gang har jeg vært der opptil flere ganger. Jeg er aldri i New York uten å spise hamburger på Corner Bistro.

Hva er så bra med stedet? Her er det ikke kombinasjonen kjøtt-grønnsaker som gjør inntrykk. Men rett og slett kjøttet alene. Jeg har aldri smakt så saftig og godt grillet kjøtt. Ved siden av får du sagnomsuste gylne pommes frites, noe av det beste det også. Billig øl på tap er heller ikke å forakte ved siden av.

Adresse: 331 west 4th St./Jane St.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar